Hledání:
Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
» Doporučte nás
Pokud Vám dorazil poškozený balík či jste zjistili, že je zboží po rozbalení poškozené postupujte prosím níže uvedeným způsobem. Nejprve vždy zkontrolujte, že balík je zabalen naší bílou páskou "Děkujeme za Váš nákup".
Objednávka uskutečněná přes PPL dopravní službu
V případě, že zboží v zásilce je nějakým způsobem poškozeno (vyteklé, protržený obal, atd.) zašlete nám email na reklamace@bezvavlasy.cz, kde je nutné přiložit tyto fotografie (poškozené zboží, krabice s výplní, štítek s číslem zásilky a polepku křehké a neklopit). Případnou škodu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí na email reklamace@bezvavlasy.cz. Po posouzení reklamace Vám poškozené zboží zašleme zdarma.
V případě, že je zásilka nějakým způsobem poškozena - např. zmáčknutá, protržena apod. musí příjemce napsat řidiči do přepravního listu výhradu - stačí např. obal zmačkán, zdeformován, protržen (pokud poznámku neuvedete, má se za to, že byl balík doručen v pořádku). Případnou škodu je nutné opět i s fotografiemi nahlásit do 3 dnů od převzetí na email reklamace@bezvavlasy.cz.
Objednávka uskutečněná přes Českou poštu
Aby mohla být reklamace uznána, musí být dodrženy následující podmínky:
Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:
Bezvavlasy.cz, Zenklova 22/56, 180 00, Praha 8
Email: reklamace@bezvavlasy.cz
Reklamace v rámci záruční doby
Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou 24 měsíců.
Pro kupujícího podnikatele (IČO) je lhůta pro uplatnění reklamace odlišná, a to 12 měsíců od zakoupení.
Pokud si zboží přejete reklamovat, zašlete nám jej na níže uvedenou adresu společně s fakturou. Nezapomeňte přiložit průvodní dopis s důvodem reklamace. O přijetí reklamace Vás budeme emailem informovat. Na vyřízení pak máme 30 dní.
Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:
Bezvavlasy.cz, Zenklova 22/56, 180 00, Praha 8
Email: reklamace@bezvavlasy.cz
Provozovatel
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
© 2022 Bezva firma s.r.o., Internetový obchod EasyShop® 3.9 © IT STUDIO s.r.o. Zobrazit panel o souborech cookie.