CZK
Česká verze Slovenská verze
  • Doprava zdarma po ČR při ojednávce nad 2500
  • Vše originál
  • Objednané zboží vždy skladem
  • Doručení do 24 hod.
Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Registrace
Cenová bomba
Doporučte nás

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
» Doporučte nás

Reklamace

 

Pokud Vám dorazil poškozený balík či jste zjistili, že je zboží po rozbalení poškozené postupujte prosím níže uvedeným způsobem. Nejprve vždy zkontrolujte, že balík je zabalen naší bílou páskou "Děkujeme za Váš nákup".  

 

Objednávka uskutečněná přes PPL dopravní službu

 

  • Poškozené zboží po rozbalení balíku (balík je nepoškozen, poškozené je zboží uvnitř)

V případě, že zboží v zásilce je nějakým způsobem poškozeno (vyteklé, protržený obal, atd.) zašlete nám email na reklamace@bezvavlasy.cz, kde je nutné přiložit tyto fotografie (poškozené zboží, krabice s výplní, štítek s číslem zásilky a polepku křehké a neklopit). Případnou škodu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí na email reklamace@bezvavlasy.cz. Po posouzení reklamace Vám poškozené zboží zašleme zdarma.

  • Poškozený balík (balík má zjevné poškození)

V případě, že je zásilka nějakým způsobem poškozena - např. zmáčknutá, protržena apod. musí příjemce napsat řidiči do přepravního listu výhradu - stačí např. obal zmačkán, zdeformován, protržen (pokud poznámku neuvedete, má se za to, že byl balík doručen v pořádku). Případnou škodu je nutné opět i s fotografiemi nahlásit do 3 dnů od převzetí na email reklamace@bezvavlasy.cz.

 

Objednávka uskutečněná přes Českou poštu

Aby mohla být reklamace uznána, musí být dodrženy následující podmínky:

  • v případě, že zboží v zásilce je nějakým způsobem poškozeno (vyteklé, protržený obal, atd.) musí příjemce nahlásit výše uvedené emailem a přiložit fotografie s poškozenými výrobky
  • následně s podacím lístkem, poškozeným výrobkem i s obalem, ve kterém byla zásilka doručena, dojít na pobočku České pošty, kde bude sepsán reklamační protokol – bez obalového materiálu nebude reklamace uznána
  • případnou škodu je třeba nahlásit do 3 dnů

 

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:

Bezvavlasy.cz, Zenklova 22/56, 180 00, Praha 8

Email: reklamace@bezvavlasy.cz

 

Reklamace v rámci záruční doby
 

Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou 24 měsíců.

Pokud si zboží přejete reklamovat, zašlete nám jej na níže uvedenou adresu společně s fakturou. Nezapomeňte přiložit průvodní dopis s důvodem reklamace. O přijetí reklamace Vás budeme emailem informovat. Na vyřízení pak máme 30 dní.

 

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:

Bezvavlasy.cz, Zenklova 22/56, 180 00, Praha 8

Email: reklamace@bezvavlasy.cz

 

Provozovatel

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

© 2021 Bezva firma s.r.o., Internetový obchod EasyShop® 3.9 © IT STUDIO s.r.o. Zobrazit panel o souborech cookie.

Partneři:
Platební metody