CZK
Česká verze Slovenská verze
  • Doprava zdarma po ČR při ojednávce nad 2500
  • Vše originál
  • Objednané zboží vždy skladem
  • Doručení do 24 hod.
Přihlášení
E-mail:
Heslo:
Registrace
Cenová bomba
Doporučte nás

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
» Doporučte nás

Reklamace

 

Pokud Vám dorazil poškozený balík či jste zjistili, že je zboží po rozbalení poškozené postupujte prosím níže uvedeným způsobem.

 

Objednávka uskutečněná přes PPL dopravní službu

 

  • Poškozené zboží po rozbalení balíku (balík je nepoškozen, poškozené je zboží uvnitř)

V případě, že zboží v zásilce je nějakým způsobem poškozeno (vyteklé, protržený obal, atd.) zašlete nám email na reklamace@bezvavlasy.cz, kde je nutné přiložit tyto fotografie (poškozené zboží, krabice s výplní, štítek s číslem zásilky a polepku křehké a neklopit). Případnou škodu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí na email reklamace@bezvavlasy.cz. Po posouzení reklamace Vám poškozené zboží zašleme zdarma.

  • Poškozený balík (balík má zjevné poškození)

V případě, že je zásilka nějakým způsobem poškozena - např. zmáčknutá, protržena apod. musí příjemce napsat řidiči do přepravního listu výhradu - stačí např. obal zmačkán, zdeformován, protržen (pokud poznámku neuvedete, má se za to, že byl balík doručen v pořádku). Případnou škodu je nutné opět i s fotografiemi nahlásit do 3 dnů od převzetí na email reklamace@bezvavlasy.cz.

 

Objednávka uskutečněná přes Českou poštu

Aby mohla být reklamace uznána, musí být dodrženy následující podmínky:

  • v případě, že zboží v zásilce je nějakým způsobem poškozeno (vyteklé, protržený obal, atd.) musí příjemce nahlásit výše uvedené emailem a přiložit fotografie s poškozenými výrobky
  • následně s podacím lístkem, poškozeným výrobkem i s obalem, ve kterém byla zásilka doručena, dojít na pobočku České pošty, kde bude sepsán reklamační protokol – bez obalového materiálu nebude reklamace uznána
  • případnou škodu je třeba nahlásit do 3 dnů

 

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:

Bezvavlasy.cz, Sokolovská 428/137, 180 00, Praha 8

Email: reklamace@bezvavlasy.cz

 

Reklamace v rámci záruční doby
 

Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou 24 měsíců.

Pokud si zboží přejete reklamovat, zašlete nám jej na níže uvedenou adresu společně s fakturou. Nezapomeňte přiložit průvodní dopis s důvodem reklamace. O přijetí reklamace Vás budeme emailem informovat. Na vyřízení pak máme 30 dní.

 

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:

Bezvavlasy.cz, Sokolovská 428/137, 180 00, Praha 8

Email: reklamace@bezvavlasy.cz

 

Provozovatel

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

© 2018 Bezva firma s.r.o., Internetový obchod EasyShop® 3.9 © IT STUDIO s.r.o. Zobrazit panel o souborech cookie.

Partneři:
Platební metody