Selective Professional Alpha Keratin Tone Control Additive 100 ml
-
-10%
-
Běžná cena v obchodech
198 KčUšetříte 10% - Vaše cena za kus 179 Kč
- Vaše cena celkem bez DPH 148 Kč
- Vaše cena s DPH 179 Kč Vaše cena bez DPH: 148 Kč
-
Skladem > 5 ks
-
U vás: úterý 10. 9.
-
+ Dárek zdarma ke každé objednávce
Proč právě Selective Professional Alpha Keratin Tone Control Additive 100 ml?
Sérum pro ošetření tónu Selective Professional Alpha Keratin Tone Control Additive je ideální volbou pro bílé, odbarvené a zesvětlené vlasy (tón 7 nebo vyšší). Toto sérum kontroluje, optimalizuje a personalizuje úrovně tónování blond nebo bílých vlasů (teplé, neutrální, studené). Sérum zanechává vlasy silné a plné a dodává vlasům zrcadlové odlesky. Tento produkt navíc restrukturalizuje vlasy a je vhodný pro jakoukoliv úpravu služby Alpha Keratin.
Fision Kera VEG18 – napodobuje a kopíruje funkce a vlastnosti keratinu přirozeně přítomného ve vlasech.
Kyelina glyoxylová – aktivuje žehlicí účinek přípravku.
Jedinečné vlastnosti:
- Kontroluje a personalizuje úrovně tónování,
- zanechává vlasy silné a plné,
- restrukturalizuje vlasy,
- vhodné pro jakoukoliv úpravu služby Alpha Keratin,
- respektuje vlasové vlákno,
- dodává vlasům zrcadlové odlesky.
Doporučujeme
Jak použít Selective Professional Alpha Keratin Tone Control Additive 100 ml?
Sérum přidejte k Selective Professional Alpha Keratin 2 Taming Fluid v různých procentech v závislosti na požadovaném výsledku.
- teplejší než výchozí barva 5%
- studenější než výchozí 15 %
- speciální popel/irisè 20 % až 30 %
- tónování beze změny 10%
Postupujte podle pokynů v nabídce služby Alpha Keratin podle zvolené služby.
Značka Selective Professional je 100% vyrobená v Itálii s více než 20 lety zkušeností v profesionálním sektoru. Je distribuována v přibližně 70 zemích po celém světě a nabízí nejlepší řešení pro profesionální trh z hlediska kvality, bezpečnosti a efektivity. Od barev, přes ošetření až po styling, Selective Professional nabízí kompletní řadu exkluzivních profesionálních produktů, vyvinutých tak, aby vyhovovaly potřebám spotřebitelů po celém světě.