Vše skladem
Všechno zboží je originální
Férové ceny

Recenze

PRAVIDLA ZPRACOVÁNÍ RECENZÍ

společnosti Bezvavlasy a.s., sídlo: Zenklova 22/56, Libeň, 180 00 Praha 8, IČO: 24168416, společnost zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze pod sp. zn. B 27374,

pro prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu umístěného na adrese  https://www.bezvavlasy.cz/ (dále jen e-shop).

 

Recenze, které zveřejňujeme, pocházejí výhradně od zákazníků, kteří si recenzované produkty na e-shopu skutečně zakoupili. 

Za tímto účelem obdrží naši zákazníci po nákupu na našem e-shopu odkaz na hodnocení, který mohou použít k vložení recenze k zakoupeným produktům. 

 

Jak se mohu přihlásit k odběru e-mailů pro hodnocení produktů?

 

E-maily s odkazem na vložení recenze produktů můžete dostávat dvěma způsoby.

Nesouhlas se zasláním e-mailu s odkazem na vložení recenze prostřednictvím Heureka.cz můžete udělit během procesu objednávání bezprostředně před odesláním objednávky.

Dále vám při každé objednávce zašleme e-mail s možností napsat recenzi k produktu na našich webových stránkách.

 

Dále je možné zadávat hodnocení našeho obchodu skrze zbozi.cz. Více informací o tom, jakým způsobem jsou recenze zpracovávány najdete na jejich stránkách.

 

Jak je zajištěno, že recenze produktů nejsou falešné?

 

Pouze zákazníci, kteří zakoupili produkty na bezvavlasy.cz, mohou zanechat hodnocení těchto produktů. To zajišťujeme tak, že pro každého zákazníka vytvoříme odkaz na stránku pro vložení recenze produktu na základě čísla objednávky vygenerovaného individuálně při jejím odeslání. Číslo objednávky obsahuje mimo jiné informace o tom, zda a jaké produkty zákazník zakoupil. To znamená, že je technicky možné zadávat hodnocení produktů pouze u skutečně zakoupeného zboží.

 

Jak určujeme, které recenze jsou nejdůležitější?

 

Abychom určili a upřednostnili nejvýznamnější recenze, analyzujeme všechny recenze na základě různých charakteristik, jako je aktuálnost, délka a užitečnost dané recenze.

 

Jak mám postupovat v případě, že mi odkaz na hodnocení produktu nebyl zaslán?


Do 14 dnů od obdržení objednávky máte možnost kontaktovat náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailu info@bezvavlasy.cz a poté vám bude zaslán odkaz.