Vše skladem
Všechno zboží je originální
Férové ceny

Selective Professional N.3 Final Protector Leave-in Conditioner 250 ml

Bezoplachový kondicionér pro poškozené vlasy
Selective Professional
Vaše cena s DPH:

409 Kč

Vaše cena bez DPH: 338 Kč
Skladem > 5 ks
U Vás: Pondělí 29. 4. 
Kód: SE0335
Hmotnost produktu: 291 g

Proč právě Selective Professional N.3 Final Protector Leave-in Conditioner 250 ml?

Skoncujte jednou pro vždy s poškozenými a mdlými vlasy bez života a vraťte jim zpět sílu a krásu! Bezoplachový kondicionér pro poškozené vlasy Selective Professional N.3 Final Protector Leave-in Conditioner hloubkově vlasy hydratuje, aniž by je zatěžoval a zanechává vlasy lesklé a hebké. Tento bezoplachový kondicionér zlepšuje rozčesatelnost vlasů a chrání je před krepatěním. Složení je obohacené o kyselinu hyaluronovou s ochranným, ošetřujícím a antistatickým účinkem.

Hydrolozovaná quinoa – má výjimečné hydratační schopnosti pro vlasy a pokožku hlavy.

Arginin – antistatický a ošetřující účinek.

Multiaktivní komplex – zlepšuje rozčesatelnost, lesk a odolnost proti krepatění.

Jedinečné vlastnosti:

  • Hloubkově vlasy hydratuje,
  • nezatěžuje,
  • zlepšuje rozčesatelnost,
  • zanechává vlasy lesklé a hebké,
  • chrání vlasy před krepatěním,
  • má antistatický účinek.

Jak použít Selective Professional N.3 Final Protector Leave-in Conditioner 250 ml?

Přípravek před použitím dobře protřepejte. Následně kondicionér nastříkejte na umyté a ručníkem vysušené vlasy ze vzdálenosti přibližně 20 cm. Vlasy rozčesejte, aby se přípravek lépe rozprostřel. Neoplachujte. Následně pokračujte ve fénování a stylingu.

Selective Professional

Značka Selective Professional je 100% vyrobená v Itálii s více než 20 lety zkušeností v profesionálním sektoru. Je distribuována v přibližně 70 zemích po celém světě a nabízí nejlepší řešení pro profesionální trh z hlediska kvality, bezpečnosti a efektivity. Od barev, přes ošetření až po styling, Selective Professional nabízí kompletní řadu exkluzivních profesionálních produktů, vyvinutých tak, aby vyhovovaly potřebám spotřebitelů po celém světě.