Reklamace
Pokud Vám dorazil poškozený balík či jste zjistili, že je zboží po rozbalení poškozené postupujte prosím níže uvedeným způsobem. Nejprve vždy zkontrolujte, že balík je zabalen naší páskou.
Objednávka uskutečněná přes GLS dopravní službu
Poškozené zboží po rozbalení balíku (balík je nepoškozen, poškozené je zboží uvnitř)
V případě, že zboží v zásilce je nějakým způsobem poškozeno (vyteklé, protržený obal, atd.) zašlete nám e-mail na reklamace@bezvavlasy.cz, kde je nutné přiložit tyto fotografie (poškozené zboží, krabice s výplní, štítek s číslem zásilky a polepku křehké a neklopit). Případnou škodu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí na e-mail reklamace@bezvavlasy.cz. Po posouzení reklamace Vám poškozené zboží zašleme zdarma.
Poškozený balík (balík má zjevné poškození)
V případě, že je zásilka nějakým způsobem poškozena - např. zmáčknutá, protržena apod. musí příjemce napsat řidiči do přepravního listu výhradu - stačí např. obal zmačkán, zdeformován, protržen (pokud poznámku neuvedete, má se za to, že byl balík doručen v pořádku). Případnou škodu je nutné opět i s fotografiemi nahlásit do 3 dnů od převzetí na e-mail reklamace@bezvavlasy.cz.
Objednávka uskutečněná přes Českou poštu
Aby mohla být reklamace uznána, musí být dodrženy následující podmínky:
- v případě, že zboží v zásilce je nějakým způsobem poškozeno (vyteklé, protržený obal, atd.) musí příjemce nahlásit výše uvedené emailem a přiložit fotografie s poškozenými výrobky
- následně s podacím lístkem, poškozeným výrobkem i s obalem, ve kterém byla zásilka doručena, dojít na pobočku České pošty, kde bude sepsán reklamační protokol – bez obalového materiálu nebude reklamace uznána
- případnou škodu je třeba nahlásit do 3 dnů
Objednávka uskutečněná přes Zásilkovnu
Reklamaci služby a nárok na náhradu škody uplatňuje u Zásilkovny Odesílatel, pokud se jedná o jakoukoliv škodu vzniklou před převzetím Zásilky Příjemcem. Po převzetí Zásilky Příjemcem uplatňuje nárok na náhradu škody Příjemce.
Reklamace v rámci záruční doby
Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou 24 měsíců.
Pro kupujícího podnikatele (IČO) je lhůta pro uplatnění reklamace odlišná, a to 12 měsíců od zakoupení.
Pokud si zboží přejete reklamovat, zašlete nám jej na níže uvedenou adresu společně s fakturou. Nezapomeňte přiložit průvodní dopis s důvodem reklamace. O přijetí reklamace Vás budeme emailem informovat. Na vyřízení pak máme 30 dní.
Adresa pro zaslání reklamovaného zboží
Bezvavlasy.czZenklova 22/56
180 00 Praha 8
E-mail: reklamace@bezvavlasy.cz