Kde si můžu zboží vyzvednout?

Pokud jste zvolili osobní odběr, můžete si zboží vyzvednout na Vámi vybrané výdejně.
VŠECHNY VÝDEJNY

Jak dlouho bude balíček na výdejně?

Balíček je na výdejně připraven 7 dní. Pokud víte, že si balíček nestihnete vyzvednout napište nám a my Vám ho tady necháme déle.

Kdy je doprava zdarma?

Na všechny naše výdejny máte dopravu zdarma.
Doprava zdarma platí také při objednávce nad 1 500 Kč. (platí pro neregistrovaného zákazníka a zákazníky s věrnostní skupinou D1 a D2)
Doprava zdarma platí také při objednávce nad 4 000 Kč. (platí pro zákazníky s věrnostní skupinou D3 a D4)

Zboží nelze přidat do košíku, kdy bude skladem?

Snažíme se pro Vás zajistit ty nejlepší ceny, proto nám naskladnění někdy trvá trošku déle. Pokud si u dané položky zaškrtnete políčko „Mám zájem“ dáme Vám ihned po naskladnění vědět.

Je možné objednávky editovat?

Uskutečněné objednávky již není možné z technických důvodů editovat. Jedinou možností je objednávku stornovat. V tomto případě prosím počítejte, že se může Vaše objednávka pozdržet a expedovat až následující pracovní den.

Jak postupovat při reklamaci? Dorazil mi poškozený balík, co dál?

Všechny informace ohledně postupu při reklamaci najdete na "Reklamace". V případě nejasností nás kontaktujte na emailu: reklamace@bezvavlasy.cz

Proč nemůžu nakupovat zboží, které jsem dříve nekupoval/a?

Značka L´oreal zavedla nová pravidla, kdy musí prodejci, kteří odebírají jejich zboží z oficiálního distribučního centra, prodávat vybrané profesionální produkty pouze profesionálům, tedy živnostníkům s kadeřnickou živností.

Jak nakoupím profesionální produkty značky L´oreal a Matrix?

Po přihlášení ve svém účtu v záložce Základní údaje vyplníte své IČ, které se ověří v systému ARES. Po ověření, že je IČ na kadeřnickou živnost se vám „odemknou“ vybrané profesionální produkty a budete si je moct zakoupit.