Proč právě L’Oréal Professionnel Botanea Soft Neutralizing Toner 250 ml?

Neutralizační krém Botanea byl speciálně vyvinut pro použití s přírodními barvami L’Oréal Professionnel Botanea. Jeho hlavním účinkem je odstranění skvrn z vlasů po barvení a neutralizace nežádoucích matných odstínů. Neutralizační krém se používá pouze pokud je to nutné, jako závěrečný krok po barvení vlasů. Balení obsahuje množství až na 5 aplikací. 

Jedinečné vlastnosti:
  • Používá se s rostlinnými barvami Botanea,
  • závěrečný krok po barvení vlasů,
  • vhodný pro tmavé odstíny,
  • odstraňuje skvrny po barvení z vlasů,
  • neutralizuje matné odlesky,
  • postupně se z vlasů vymývá.
Jak používat L’Oréal Professionnel Botanea Soft Neutralizing Toner 250ml?
  • Do misky odměřte 50 g neutralizačního krému.
  • Naneste do vlhkých, ručníkem vysušených vlasů.
  • Nechte na vlasech působit 15 minut.
  • Poté z vlasů důkladně opláchněte a umyjte šamponem L’Oréal Professionnel Source Essentielle Daily.
  • Při aplikaci používejte ochranné rukavice.

Příběh značky L'Oréal Professionnel sahá až do roku 1907, kdy francouzský chemik Eugéne Schueller vyvinul recepturu na barvení vlasů, která revolučně změnila kadeřnický svět. O dva roky později díky jeho vynálezu vznikla společnost L'Oréal Professionnel. Od Eugeneova prvního objevu se značka snaží dodržovat jeho vášeň poskytovat kadeřníkům z celého světa ty nejinovativnější produkty, testované a schválené těmi nejznámějšími profesionály. Vyvíjí produkty přizpůsobené velmi náročným odborníkům, kteří očekávají jen to nejlepší, aby mohli ve velmi krátké době dosáhnout toho nejlepšího výsledku. Po několik let je značka přítomna na pařížských přehlídkových molech. Laboratoře pokročilého výzkumu L'Oréal vytváří průlomové technologie a exkluzivní služby, které jsou vždy o krok napřed. INOA, INOA Color Care, DIA Light & DIA Richesse, Fiberceutic - to je řada produktů, které otevírají možnosti profesionálům po celém světě. L'Oréal Professionnel má za cíl dát vyniknout talentu kadeřníka tak, aby tato profese nadále pomáhala každému zákazníkovi ke kráse a nabytí sebevědomí.